Norwegian York Tarts
... the only York City web site you really need!

onsdag, juni 28, 2006
  Formannens hjørne!


Kjære venner, mindre gode venner, de forhatte ulovlig immigrerte, lojale og ulojale kollegaene, supportere, sultestreikende………ja, det er på tide med ett innlegg nå! Så slutt å sultestreik, jeg er her nå! (egentlig bryr jeg meg ikke)

Etter en godkjent avslutning på foregående sesong, så nærmer det seg en ny med stormskritt….vi går en meget spennende tid i vente, og jeg må si at jeg har store forhåpninger for kommende sesong.

Noen spillere har dessverre forlatt oss. Felte en lite tåre etter at Bishop forlot oss til fordel Bury, men tåra gikk heller opp i røyk når endelig O`Neill pakka kofferten og stakk.
Snakk om oppskrytt spiller, det var jo viktigere for han å passe på at all voksen lå bakover som en italiensk mafiaboss med platåsko, en å prestere på banen!

Gledelig er det derimot at McGurk har bestemt seg for permanent overgang. Vår soleklart beste spiller forrige sesong er nå våres. Gleder meg allerede til innflytningsfesten hans. Den blir bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellers må jeg poengtere at vi har fått inn en ny homse på laget. Steve Bowey er ikke akkurat den mest ballsikre spilleren vi kunne fått tak i, men la oss håpe han kan tilføre laget vårt en ny dimensjon med lagmoral og samvær. ÆSJ, gjævla bøg!

PS! Jeg ber alle spillerne passe ekstra godt på å ikke miste såpa i dusjen!

Craig Farrel derimot har jeg store forhåpninger til. En notorisk målscorer som alltid gir alt for klubben. Så nå har vi faktisk hele 2 spisser i laget. Dette kan bli moro.
Problematikken som kan oppstå med han, er vel at han har homofobi. Hans forrige spissmakker i Exeter, Jake Edwards fikk jo grisejuling fordi han hadde vært litt for aktiv med innsmurningen dusjen.

Det er også gledelig som formann å kunne si at vi har noen av landets mest kjente og mest profilerte kjendiser som supportere. Jeg kan jo bare nevne i fleng, Jan Simonsen, Ari Behn og Kåre Willoch. Hyggelig at dere titter innom og skriver dere inn i gjesteboka. Og forresten, jeg kjem på middagen i dag Jan!

Jeg har nå reservert ett hotell i York, laget ett nytt opplegg for de kommende preseason-kampene. Vi skal se Middlesbrough, Darlington og Leeds. I perioden 25.juli-1. august!

Som vanlig vil dette bli en tur for alle dere supportere, samt en god mulighet for nye medlemmer til å bli bedre kjent med oss gamle og trofaste.
Jeg har fått bekreftelse på at de fleste York- spillerne vil komme, og de faste aktivitetene vil bli ivaretatt. Dette innebærer som tidligere: ølstafett, boksen går, bro bro brille og selvfølgelig Peat`s favorittlek: Kyss, klapp og klem! Dette blir moro!

Håper selvfølgelig at flest mulig av dere vil bli med!

Nå nærmer det seg Bellini her! Så nå må jeg nok ned å drikke øl!

--Formannen--
 
Comments:
Eg blir med på turen til York i sommer. Han derre nye Bowey-boy, e han en staut kar?
 
Hi there Jan. You can`t have Bowey-boy. He is already spoken for. His ass belongs to me now. So if you don`t bother, get the fuck out of here!
I don`t believe you drive tripple?

-Wanker-
 
Legg inn en kommentar



<< Home

Norwegian York Tarts ... in celebration of every temptation in the City of York!

Current members: 49

Contact info: e-mail

Archive
mai 2006 / juni 2006 / juli 2006 / august 2006 / september 2006 / oktober 2006 / november 2006 / januar 2007 /


Powered by Blogger