Norwegian York Tarts
... the only York City web site you really need!

onsdag, juli 05, 2006
  Formannens hjørne!
Nå nærmer sommeren seg med Peat-skritt, så da er det på tide å fortelle dere medlemmer om mine ferieplaner. Denne sommeren skal nytes og det skal inhaleres mengder av brennbare stoffer. Det får holde………..

Gledelig er det at terminlisten er kommet. Da er det bare å planlegge, bestill og farte nedover (eller oppover – veita faen jeg) til nordlige trakter i York. Jag har allerede booket meg inn hos Cowgirl-Laila i York for overnatting og sosiale sammenkomster, både før og etter kampen mot Exeter lørdag 12. august. Som jeg gleder meg! Til kampen!
Og ikke minst cupfinalen lørdag 18. mai. Alt kan jo skje, fotballen er jo rund! Noe jeg må si at jeg syntes Emmanuel Panther var denne sesongen også. Makan til dårlig avslutning på sesongen skal du lete lenge etter. Spørs om det ble vel mange York-tarts på denne karen ved juletider gitt. Eller blautkake….hvem bryr seg!!!!!!!!!!!!!!!

Tror på en meget spennende sesong i år. Ambisjonene mine er i hvert fall opprykk. Håper og tror York har de samme også! Har også vurdert å gjøre comeback denne sesongen. Med York. I Premier League. I Football Manager selvfølgelig!

Må også poengtere at 8 stk har meldt seg på turen vi skal ha for preseason-kampene. Dette blir gøy. Mer informasjon vil komme angående avreise etc. Artig at så mange gledet seg til de sosiale lekene. Jan Simonsen har jo ringt i ett sett og lurt på hvor mange barnrumpa ungegutter som har meldt sin ankomst! Liker at folk bryr seg om hverandre her i klubben!

Jeg må også benytte anledningen til å kjefte på York sitt styre. Hvem i huleste bestemmer at vi skal spille kamper mot miniatyrsmotstandere og lego-motstander???????
JEG mener hardnakket at vi heller bør fortsette å spille mot mer ”suitable” lag som det heter på engelsk, for dere som ikke kan det – heter det passende. Leeds og Middlesbrough er motstandere jeg vil se på KitKat stadion! Han dere sjefen bør passe seg litt. Ellers vil jeg se meget rødt, og stille min respekterte plass til disposisjon. Det får være måte på til satsing. Bingospillende, aldrende, nymfomanfrende alenemødre er ikke en drømmemotstander. Ikke for Peat og gutta i hvert fall.

Vel, dagens moral er forstått!


Ellers vil jeg ønske alle medlemmer en riktig god sommer!

PS! Tar selvfølgelig med meg mi splitter nye bærbare PC som jeg har fått av penga dere har spyttet inn i klubbkassa etter årsavgiften, så dere vil høre mer fra meg i sommer..

--FORMANNEN--
 
Comments:
Eg trudde at "suitable" betøy dresskledde eller eventuelt finoppstasa?
 
Kvifor e du så kretæsk!
Skaff deg eit liv!

Mitt livsmotte e:

Æ e kjempetent og har en liten slagplan
Det her e helga da alt kan skje
Har sent ut melding te aill' æ kjenne
Dævven det blir herlig hvis aill' bli med

Vi ska fæst helt te sola står opp
E fin i farta så vi kan itj bråstopp
Vi går bent frem samme hva vi støte på

Har henta mæ styrke i en syltynn hivert
No må æ berre pass mæ så æ itj fer heim
Om dokk e pingla, e æ nachspiel-konge
Det e aill' mot aill' og en mot en

Vi ska på nachspiel
Å gå og legg sæ e et dårlig trekk
Æ e en av dem som har lakenskrekk
 
Legg inn en kommentar



<< Home

Norwegian York Tarts ... in celebration of every temptation in the City of York!

Current members: 49

Contact info: e-mail

Archive
mai 2006 / juni 2006 / juli 2006 / august 2006 / september 2006 / oktober 2006 / november 2006 / januar 2007 /


Powered by Blogger