Norwegian York Tarts
... the only York City web site you really need!

mandag, august 21, 2006
  Viktig Pressemelding !!!
Det har den senere tiden versert nokså kraftige rykter om at formannen i Norwegian York Tarts er selveste Lommemannen. Vi vil herved få avkreftet dette noe uheldige ryktet som har spredd seg som ild i tørt gress de siste par dagene. I en intern styresamtale ble dette betente temaet tatt opp og alle fakta lagt på bordet. Vår formann, som for øyeblikket nekter og stille opp riktig navn, har siden lørdags kveld gått i dekning for et påtrengende pressekorps.

Her er supporterklubbens offisielle uttalelse:
"Ruth" benekter for at det er han som er Lommemannen. "Ruth" inrømmer likevel at han har brukt det såkalte "lommetrikset" opptil flere ganger, men da bare mot modne kvinner, gjerne med blått permanent hår og dårlig syn.
 
Comments:
Hallo, Ich bin Derrick das Detektive. Mich und Herr Klein habe eine Teori das der Lommemann befinnen sich in ihre Klubb. Stimmt das?
 
Skjønnen sie ikke norsk Derrick? Oder kannst du kanskje ikke leste?
Sjekken sie ut unsere pressemelding before sie posten schlibrige pressemeldinger her am vårt forum, dein dumkopf !
 
Dette er det verste.....Så det var din tingeling som jeg berørte her forleden. Vel, hva skal jeg si...Kan i hvert fall ikke si jeg er så veldig imponert over din ehhh...lommegjenstand sånn i ettertid.

Men du vet hvor du finner meg...
Klem Wenche
 
Meg også....
 
Nå må dere eldre damer skjerpe dere. Han antastet meg også men jeg var hele tiden klar over hva som foregikk :)
-EPB-
 
"jeg kan noe ikke du kan,
jeg kan legge`n rett fram,
 
Legg inn en kommentar



<< Home

Norwegian York Tarts ... in celebration of every temptation in the City of York!

Current members: 49

Contact info: e-mail

Archive
mai 2006 / juni 2006 / juli 2006 / august 2006 / september 2006 / oktober 2006 / november 2006 / januar 2007 /


Powered by Blogger